martedì 18 novembre 2008

Të jetosh i ndarë, për të qenë bashkë


Distanca zgjon pasione të zjarrta dhe zgjidh problemet në çiftLiving apart together",të jetosh i ndarë, për tëqenë gjithnjë bashkë. Kjoështë tendenca e fundit,e cila po thellohet mes shumë çifteve, jo vetëm ndërmjet tërinjve, por edhe mes të rriturve.Duket se largësia është e aftëtë zgjojë një pasion të zjarrtë,por edhe të zgjidhë problemepër shumë çifte të cilat janë nëkrizë. Sipas një raporti të shoqërisësë statistikave, janë rreth 1 milion persona, të cilët për tëpasur një partner apo partnere të qëndrueshme, vendosën të mos jetonin më në të njëjtën shtëpi.Pra, dashuria në distancë tregonnjë nxitës të fuqishëm, sepse momentet intime janë zgjedhur me kurë dhe larg nga impenjimete përditshme të rutinës shtëpiakee asaj në punë. Sipas studiuesve,në fakt, duke mos jetuar nëtë njëjtën shtëpi, ndihmon në zgjimin e pasionit dhe forcimine raportit..., sidomos të çifteveqë janë në krizë.Avantazhet? Rikthimi përtë bërë të dashuruarin lejon organizimin më mirë të takimit,duke bërë kujdes edhe në detajet më të vogla, si zgjedhjene të brendshmeve, kurën për tëkrijuar një ambient relaksues dhe të qetë, në të cilin mundtë çlirohesh nga çdo kompleksdhe të "rrëshqasësh" më tej. Pra,thelbi është se takimi bëhet më spontan, duke e nxitur partnerin për mbrëmjen dhe raportin.Pra, mungesa e përkëdheljevedhe pakënaqësia seksuale es‘poston pasionin drejt gjërave që mund të gjenden me lehtësi:si ushqimet e ndryshme. Gjithashtu,numri i grave të pyetura tregon se asnjëherë nuk duhet filluar një histori dashurie kur je në dietë.Sigurisht që këtë ua këshillojmë edhe çifteve, të cilët janë bashkë prej shumë vitesh. Ata duhet të gjejnë në këtë modalitet një zgjidhje të problemeve të tyre, por një sugjerim i veçantë është për të gjithë ato çifte që kanë dëshirë të zbulojnë dëshirën dhe kënaqësinë për të qëndruar së bashku edhe pasnjë periudhe të gjatë krize. Nga ana tjetër, zbulohet se më shumëse gjysma e meshkujve iu duket seksi mënyra për të parë partneren e tyre të gatuajë dhe më shumë se gjysma mendojnë se po t‘i dhurojnë një ëmbëlsirë është një strategji e mirë për tabërë për vete. Në fakt, ndarjaf izike ul dëshirën e partnerëve për një marrëdhënie të zjarrtë...,pikërisht si dikur kur ishin të fejuar.Mungesa e dashurisë rrezikon lidhjen Në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, një në tri gra kujdeset më shumë sesa burri për fëmijët.Një numër gjithnjë e më i madh baballarësh, për nevojshmëriapo për zgjedhje, vendos qëtë qëndrojë në shtëpi për t‘u kujdesur për fëmijët. Në vendet evropiane gjërat po ndryshojnë edhe për meshkujt. Kërkimi i një leje prindërore për të qëndruar me fëmijët nuk është më kaq"skandaloze" si në të shkuarën.Cili është revolucion i llogarive bankare dhe i rolit? Cili është çmimi për t‘u paguar? Cilat janëndikimet mbi çiftin?Sipas një studimi të bërë nga Universiteti i Virxhinias, gratëtë cilat kanë një pagë më të lartënë krahasim me bashkëshortët divorcohen më me lehtësi dhe iu dedikohen më pak efekteve familjare. Aspekti më interesant është se lidhjet nuk prishen gjithmonë për pakënaqësitë e mashkullit, por për ato të femrës.Kjo sepse e anasjella e roleve sjell çekuilibrime të forta nëbrendësi të jetës në çift: nga edukimi i fëmijëve te seksi, duke kaluar te plotësimi i detyrave.Koncepti i mashkullit dhei femrës gjithnjë e më shumë është vënë në diskutim.Mashkulli, prej shekujsh është udhëheqësi i familjes. Është e vështirë të çrrënjosësh këtë lloj koncepti edhe pse në këtë sens disa hapa të rëndësishëm janë bërë. Kur mashkulli humbet vetëvlerësimin, rreth një zgjedhjeje apo të një situate, nëmënyrë të pashmangshme ka pasqyrime për qetësinë e çifteve,sepse mashkulli humbet fuqinë e tij të joshjes dhe "appeal"-ine tij.Dhe femra, në anën tjetër,fillon të lëkundet sepse shpresat e saj janë nënvlerësuar. Gjithçkatë çon drejt një problemi që ekziston pas kaq shumë viteshnë jetën në çift: një jetë e vakët seksuale. Përmbysja e roleve nuk bën gjë tjetër veçse përkeqëson një situatë të partnerëve, që ka qenë edhe më parë e përkeqësuar:dyshime, mëri, zhgënjimet.Por cila është zgjidhja? Përveçsensit të mirë dhe impenjimit reciprok, të cilat fatkeqësisht ndonjë herë nuk mjaftojnë, është e nevojshme të ristrukturohen në një përcaktim të roleve duke çrrënjosur tradhtinë

2 commenti:

Bella ha detto...

Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
Email: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp+17168691327

Janeb ha detto...

Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse doni martesë të qetë.
*Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.