martedì 18 novembre 2008

E keni degjuar ndonjehere historine e Shqiponjes se bardhe?


Shqiponja e madhe e bardhe jeton me gjate se cdo zog tjeter, edhe deri ne 70 vjet. Por per te arritur kete moshe duhet te marre vendimin me te veshtire te jetes se saj…Legjenda thote se pas ne moshen 40 vjecare kthetrat e saj forcohen dhe shume te mprehte, krahet e saj shkurtohen dhe behen shume te renda dhe pendet rrallohen. Te fluturoj ne keto kushte per te behet shume e veshtire. Arritur ne kete pike shqiponja ka vetem dy rruge: ose te vdese ose te perballet me nje rinovim te dhimbshem qe zgjate te pakten 60 dite. Procesi i trasformimit konsiston, te fluturoje deri ne majen me te larte te malit e te rri aty lart, ne nje fole, nga ku per pak nuk duhet te dale. Me pas shqiponja duhet te nise te perplase sqepin e saj kunder nje shkembi dersia ta heqe. Pastaj duhet te prese pak dersia ti dale nje i ri dhe qe do e perdore per te shkulur pendet e rritura perreth kthetrave. Me kthetrat e reja do jete perseri ne gjendje te perballoje nje fluturim te rilindjes, me nje energji te rigjetur per te pakten edhe per 30 vjet te tjera. Shume here ne jeten tone duhet te marrin nje pushim per te reflektuar, ndoshta per te kuruar plaget, dhe pikerisht atehere fillon procesi i rilindjes qe na lejon te vazhdojme te fluturojme drejt endrrave tona, te lirohemi nga zakonet e vjetra, nga vuajtjet qe kemi pesuar, nga traditat dhe kujtimet qe na dhembin. Nuk do ja dalim dot kurre te fluturojme derisa te rrime te lidhur me zinxhiret e se kaluares….e do rilindim e do te fluturojme per shume vite ashtu si shqiponja e bardhe…

2 commenti:

Bella ha detto...

Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
Email: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp+17168691327

Ellen ha detto...

Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
*Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
*Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
: email { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310