mercoledì 19 novembre 2008

Per te perfeksionuar anglishten

hajde makine hajde - come car come ..· k*qe kanari - balance ball·... meqe ra fjala... - since the word fell.....· faqebardhe - whitecheek·...... djath i ndenjur - seated cheese·..... kos i prishur - broken yogurt·....... ha shqip apo nuk ha shqip ti? - do you eat Albanian or not?.....· me beni nje b*th vend - make me an ass place·...... rob zoti - God's prisoner·..... mos i lut bythen atyre.. - don't pray their ass...·....... po ta fus nji dru te mire...- i'll stick you nice wood...·...... na fike deren! - you turned off my door!.......· Went for wool - Iku per lesh .......· The black drank you- Te piu e zeza ......· Why is the fly burning to you? - Pse te djeg miza..... · My d**k exploded - Me plasi **ri ·...... I don't shave it for you- Se rruj per ty ......· I make u shit - Te bej mut .....· You cut my ass- Na cave bythen ·...... The dog doesn't eat my stick - S'ma ha qeni shkopin .......· The mother of that conversation has died - ......I ka vdek nona atij muhabeti ......· I wish the dot falls on you - Te rafte pika ......· I make you pu**y - te bej **dh · .......That conversation caught a cold - U ftof ai muhabet...... · Black dot, black dot - Pike e zeze, pike e zeze· .....Hang the wools - Vari leshte ·..... Went for dog's lard- Iku per dhjam qeni

1 commento:

Unknown ha detto...

Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
Email: ellenspellcaster@gmail.com