martedì 18 novembre 2008

ca behet keshtu



Thomas Beatie, pret fëmijën e dytë: Mrekulli të jesh mamaThomas Beatie, 34-vjeçari nga Oregoni, që u bë i famshëm si “burri i parë shtatzënë” në histori, e provon sërish.NEW YORK – Të jesh nënë është bukur. Dy herë, akoma edhe më shumë. Thomas Beatie, 34-vjecari nga Oregoni, që u bë i famshëm si “burri i parë shtatzënë” në histori, e provon sërish. Pasi i dha jetë vajzës së tij, Susan Juliette, verën që sapo shkoi Beatie pret një fëmijë të dytë. Edhe këtë herë gjithcka është mundësuar në mënyrë artificiale, me një donator sperme gjetur përmes internetit. Lajmin e ka dhënë ai vetë gjatë një interviste dhënë së bashku me gruan 46-vjearen, Nancy për gazetaren Barbara Walters të ABC News. “Jam në tremujorin e parë të shtatzënisë”- deklaron Thomas, duke shpjeguar se kishte ndërprerë kurën me baze testosteroni pas lindjes së të voglës Susan, pikërisht për të pasur një tjetër fëmijë.“Ndihem shumë mirë. Kam bërë analiza dhe vizita të shumta dhe gjithcka për momentin ecën për bukuri”- siguron ai. Sipas parashikimeve të bëra, fëmija pritet të lindë 12 qershorin e ardhshëm. Në intervistën e tij, burri flet për periudhën e lindjes së Susan, duke rrëfyer për dhimbet që e shoqëruan për orë të tëra. “Nuk kam dashur të bëj lindje me operacion dhe ka qenë Nancy ajo që preu kordonin ombelikal të foshnjës”. I lindur grua, Thomas iu nënshtrua një operacioni kirurgjikal për të hequr gjoksin dhe prej vitesh merr hormone dhe bën terapi për të pasur një pamje mashkullore. Zgjedhja e tij për të qenë një trans-mama nuk ka qenë e lehtë. “Kam mbetur i shokur nga fakti që lajmi bëri xhiron e botës për pak orë”- thotë ai, duke shtuar se e ka parë veten në site të ndryshme anekënd globit, Kinë, Rumani, Rusi dhe Brazil. Nuk ka qenë e lehtë edhe për një tjetër fakt. Ai pranon të thotë se pas kësaj ka marrë kërcënime anonime përmes internetit, madje edhe kërcënime me vdekje. Në fakt, sot, Nancy e Thomas e konsiderojnë familjen e tyre një familje normale, madje tradicionale. “Jemi, një burrë, një grua dhe një fëmijë. Me një fjalë, një familje, si shumë të tjera”- përfundon ai.

2 commenti:

Janeb ha detto...

Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse doni martesë të qetë.
*Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

Unknown ha detto...

Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
Email: ellenspellcaster@gmail.com