lunedì 23 marzo 2009

Obama, në prill viziton Shqipërinë


Presidenti i ri i Shteteve të Bashkuara të Amerikës, Barak Obama, mund të vizitojë në muajin prill Shqipërinë ose Kroacinë. Lajmin e bën të ditur agjencia kroate e lajmeve "Javno" në faqen e saj të internetit. Informacioni u referohet burimeve konfidenciale që sqarojnë se vizita mund të vijë pas pjesëmarrjes së tij në samitin e G20 në Londër. Pas kësaj, në tre dhe katër prill, ai do të takojë liderët e Organizatës së Atlantikut të Veriut në samitin që do të shënojë edhe 60-vjetorin e organizatës. Siç raportohet në lajm, Obama, mund të vizitojë një prej shteteve të reja që pritet të bëhen anëtarë të NATO-s. Ndalesa e Obamës, nëse diçka e tillë konkretizohet, do të jetë vizitë për pak orë në Kroaci ose Shqipëri. Sipas lajmit të raportuar nga "Javno", nëse nuk ndodh ndalesa e Obamës, nuk përjashtohet mundësia që presidentët dhe kryeministrat e dy vendeve të mund të marrin një ftesë të veçantë për të udhëtuar drejt Shtëpisë së Bardhë në një takim me Presidentin amerikan. Diçka e tillë siç raportohet mund të ndodhë në muajin maj të këtij viti, pas samitit të NATO-s. Agjencia vlerëson se takimi me Presidentin amerikan është diçka shumë e rëndësishme, sidomos për Ivo Sanader, i cili mund të diskutojë me Presidentin amerikan çështjen e hapur tanimë me Slloveninë. Një vit më parë, Shqipëria, Kroacia dhe Maqedonia aplikuan të merrnin ftesën për anëtarësim në Organizatën e Atlantikut të Veriut. Shtetet e Bashkuara të Amerikës ndikuan fuqishëm në afrimin e këtyre vendeve me aleancën, duke qenë garant të këtij uniteti. Në këtë linjë diplomacia amerikane mbështeti krijimin e "Kartës Adriatik 3", e cila iu drejtua Samitit të Bukureshtit. Maqedonia u distancua nga Kroacia dhe Shqipëria për shkak të vetos greke, lidhur me konfliktin për emrin zyrtar të Republikës së Maqedonisë. Sakaq, Shqipëria dhe Kroacia arritën të marrin ftesën për anëtarësim në NATO dhe premtimin se pas një viti do mund të shqyrtohej dhënia e statusit të vendit anëtar me të drejta të plota. Vetëm një vit më parë, ambasadori i Shteteve të Bashkuara të Amerikës në Tiranë, Xhon Uidhers, vlerësoi në një intervistë për "Zërin e Amerikës" se "një prej përfitimeve të mëdha të Samitit të NATO-s në prill është që do t‘i japë mundësi Presidentit të fokusohet në mënyrë specifike te vendet e reja kandidate, Kroacia dhe Shqipëria; do t‘u japë udhëheqësve mundësinë për t‘u takuar, për të diskutuar mbi çështjet që kanë në plan dhe kjo është një mundësi e jashtëzakonshme". Sipas tij, ky moment vjen në një kohë "shumë të mirë për ne amerikanët dhe për ju shqiptarët, sepse në ato takime, ne mund të fokusohemi te çështjet specifike". Në rastin e Shqipërisë, vizita e Presidentit Barak Obama do të merrte një vlerë të jashtëzakonshme. Vetëm pak kohë më parë, shqiptarët patën rastin të presin për vizitë Presidentin amerikan, Xhorxh W.Bush. Nisur nga simbolika politike dhe marrëdhënia mes dy vendeve, pritja e një Presidenti amerikan në një interval kaq të shkurtër me kohën kur paraardhësi i tij ishte në Shqipëri, përbën në vetvete një mesazh të dukshëm pozitiv. Diçka e tillë do të kurorëzonte më së miri procesin e anëtarësimit të Shqipërisë në Organizatën e Atlantikut të Veriut.

2 commenti:

ha detto...

jam argjend nga Garman, isha martuar para 8 vitesh pa nje femije, isha duke kerkuar shume per nje zgjidhje sepse doktori tha qe nuk mund te mbetem shtatzene, por nje shoku im me drejtoi tek nje magji e quajtur Dr white, dhe une i shpjegoi problemet e mia dhe ai premtoi se gjithçka do të jetë në rregull me mua në 12 ditë, ai më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë të përsosur, unë shkova në spital për provë dhe ata konfirmuan se isha 1 javë shtatzënë, dhe tani kam djali im i bukur dhe jam gjithashtu një shtatzëni tjetër tani, të gjitha falë jush Dr e bardhë, kontaktoni atë për të gjitha llojet e zgjidhjeve

1) nëse doni të ktheni ish-in tuaj.
2) nëse doni që magji të mbetet shtatzënë.
3) nëse doni të ndaloni abortin.
4) nëse doni të jeni të dashur nga dikush.
5) magji për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve ose sëmundjeve.
Dhe të tjerët.
ai është më i miri dhe shumë i vërtetë ,. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

Janeb ha detto...

Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse doni martesë të qetë.
*Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.