lunedì 23 marzo 2009

Kafeja, më shumë efekt tek meshkujt

Nje filxhan kafe ben me shume efekt tek meshkujt, sesa femrat. Ndikimi qe ushtron kafeja ekspres ndihet pas 10 minutash tek gjinia mashkullore, ndersa tek seksi tjeter stimulimi vjen me ngadale.Studiuesit ne Universitetin e Barcelones thane se efekti mund te jete edhe psikologjik, pasi edhe nje kafe jo shume e forte ka ndikim. Nje grup prej 660 personash pine kafe klasike ekspres qe permbante 100 mg kafeine dhe nje tjeter me 5 mg.Te dy sekset ne rastin e pare paten permiresim te aktivitetit pas 10 minutash. Sipas studimeve te deritanishme, duhen 45 minuta qe kafeina te arrije ne gjak, por reagimi ne fakt ka rezultuar vetem pas pak minutash. Kafeja tjeter pati efekt te ngjashem, por me te dobet dhe vepronte me shpejt tek femrat sesa tek meshkujt.Studiuesit thane se ky rast tregon sesi ushqime te ndyshme mund te kene efekte te ndryshme tek meshkujt dhe femrat dhe studimi mund te sherbeje per formulimin e dietave ne baze te reagimit te sekseve ndaj produkteve.

2 commenti:

Ellen ha detto...

Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
*Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
*Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
: email { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310

Janeb ha detto...

Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse doni martesë të qetë.
*Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.